tiistai 14. tammikuuta 2014

Hei taas :)
                                             Näin hyvän tähystyspaikan yksi kissa oli löytänyt ^^

Tänä aamuna menin kuten eilisessä blogissani kirjoittelin Cycling tunnille. Rakennuksen lähellä parveilee aina kissoja. En halua edes ajatella sitä, kuinka paljon kodittomia eläimiä tästä maasta löytyy. Ihmisten suhtautuminen eläimiin on enemmän objektisoiva verraten Suomeen. Onneksi olen nähnyt säännöllisesti että paikallisia käy näitä kissoja ruokkimassa. Mennessäni tänään yksi kissa naukaisi niin nälkäisen naukaisun minulle, että päätin silloin tuoda ruokaa kissoille. Mutta päivän urheiluiden jälkeen näin taas jonkun ruokkimassa kissoja. Siitä tuli hyvä mieli. Joku pitää näistä suloisista viattomista luontokappaleista huolta!


Noniin palaan Cycling tuntiin. Ohjaaja hämmästeli taas kun ei ketään muuta tullut tunnille kuin minä :D Aloitimme tunnin siis  kahdestaan, mutta lopulta tuli noin kymmenisen minuuttia myöhässä kaksi naista mukaan. Oli mieletön fiilis kuinka jaksoin paremmin kuin eilen. Tämän tunnin jälkeen oli kalenterissa BodyPump. Ohjaaja pakkaili kamojaan Cyclingin loputtua, mutta kysyin häneltä että entäs Pumppi? Hän sanoi että olen vaan minä, joten mitä jos skipataan? Pyysin häntä pitämään edes lyhyen tunnin ja lopulta sain henkilökohtaisen Pumppitunnin vielä tsykäilyn jälkiruoaksi :) Teki todella hyvää! 

Huomenna uudestaan...pitäisi kyllä malttaa keskittyä opiskeluihin nyt enemmän, mutta mutta...liikunnasta saa hyvää oloa, että järkikin juoksee paremmin :D

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti